środa, 27 czerwca 2012

3- Skromna elegancja

Dzisiaj po zrobieniu porządku w klasie i szatni oraz próbach zakończenia moja klasa została zwolniona. Ja szybko poleciałam do pasmanterii kupić rajstopy na zakończenie i razem z 3 koleżankami poszłyśmy na lody. Wybrałam moje ulubione czyli miętowe i cynamonowe:) Pogoda za oknem bywa niezdecydowana. Rankiem zapowiadał się upalny dzień a jak wracałam do domciu w krótkim rękawku to zmarzłam. Czemu nie ma upalnego lata? Byłoby idealnie:)

Tym razem prezentuję kolczyki zrobione dla koleżanki mamy. Możliwość wykonania na zamówienie:)

Koszt: 5zł( + 2 zł za przesyłkę)





Mam pytanie jak wstawić baner z bok paska??

4 komentarze:

  1. Witam Cię w moim szczerym polu, agusiowym :D
    Fajnie, że zgłosiłaś się do mojej zabawy. Blog jeszcze cieplutki, więc wrzucaj jak najwięcej swoich prac, mam nadzieję, że w wakacje znajdziesz więcej czasu na twórcze wyżycie się :D
    Co do banerka - w gadżetach znajdziesz "zdjęcie", a tam możesz wpisać zarówno adres obrazka, jak jego położenie itp., możesz też zatytułować. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam,
    Pozdrawiam serdecznie,
    Agusia

    OdpowiedzUsuń